pagina - 1

Nutizie

Applicazione di u microscopiu chirurgicu dentale in u trattamentu di e malatie pulpare è periapicali

 

Microscopi chirurgichianu u doppiu vantaghju di l'ingrandimentu è di l'illuminazione, è sò stati applicati in u campu medicu per più di mezu seculu, ottenendu certi risultati.Microscopi operatoriisò stati largamente aduprati è sviluppati in chirurgia di l'arechja in u 1940 è in chirurgia oftalmica in u 1960.

In u campu di l'odontoiatria,microscopi chirurgichisò stati applicati à u trattamentu di otturazione è restaurazione dentale digià à l'iniziu di l'anni 1960 in Europa. L'applicazione dimicroscopi operatoriiin endodonzia hà veramente cuminciatu in l'anni 1990, quandu u studiosu talianu Pecora hà signalatu per a prima volta l'usu dimicroscopi chirurgichi dentaliin chirurgia endodontica.

I dentisti cumpletanu u trattamentu di e malatie pulpare è periapicali sottu à unmicroscopiu operatoriu dentaleU microscopiu chirurgicu dentale pò ingrandisce a zona lucale, osservà strutture più fini è furnisce una fonte di luce sufficiente, chì permette à i dentisti di vede chjaramente a struttura di u canale radiculare è di i tessuti periapicali, è di cunfirmà a pusizione chirurgica. Ùn si basa più solu nantu à i sentimenti è l'esperienza per u trattamentu, riducendu cusì l'incertezza di u trattamentu è migliurendu assai a qualità di u trattamentu per e malatie pulpare è periapicali, permettendu à certi denti chì ùn ponu esse cunservati cù i metudi tradiziunali di riceve un trattamentu è una cunservazione cumpleti.

A microscopiu dentalesi compone di un sistema d'illuminazione, un sistema d'ingrandimentu, un sistema d'imaghjini è i so accessori. U sistema d'ingrandimentu hè cumpostu da un oculare, un tubu, una lente obiettiva, un regulatore d'ingrandimentu, ecc., chì aghjustanu cullettivamente l'ingrandimentu.

Pigliendu u CORDERMicroscopiu chirurgicu dentale ASOM-520-Dper esempiu, l'ingrandimentu di l'oculare varieghja da 10 × à 15 ×, cù un ingrandimentu cumunamente adupratu di 12,5X, è a lunghezza focale di a lente obiettiva hè in a gamma di 200 ~ 500 mm. U cambiatore d'ingrandimentu hà dui modi di funziunamentu: regulazione elettrica senza stepless è regulazione manuale di l'ingrandimentu cuntinuu.

U sistema d'illuminazione di umicroscopiu chirurgicuhè furnitu da una fonte di luce in fibra ottica, chì furnisce una illuminazione parallela luminosa per u campu visuale è ùn produce micca ombre in a zona di u campu chirurgicu. Usendu lenti binoculari, i dui ochji ponu esse aduprati per l'osservazione, riducendu a fatica; Ottene una maghjina tridimensionale di l'ughjettu. Un metudu per risolve u prublema di l'assistente hè di equipà un specchiu assistente, chì pò furnisce a stessa vista chjara cum'è u chirurgu, ma u costu di equipà un specchiu assistente hè relativamente altu. Un altru metudu hè di installà un sistema di càmera nantu à u microscopiu, cunnettelu à un schermu di visualizazione è permette à l'assistenti di guardà nantu à u schermu. Tuttu u prucessu chirurgicu pò ancu esse fotografatu o registratu per raccoglie cartelle cliniche per l'insignamentu o a ricerca scientifica.

Durante u trattamentu di e malatie pulpare è periapicali,microscopi chirurgichi dentalipò esse adupratu per esplorà l'aperture di i canali radiculari, pulisce i canali radiculari calcificati, riparà e perforazioni di a parete di i canali radiculari, esaminà a morfologia di i canali radiculari è l'efficacia di a pulizia, rimuovere strumenti rotti è pali di canali radiculari rotti, è eseguiscemicrochirurgiaprucedure per e malatie periapicali.

In paragone cù a chirurgia tradiziunale, i vantaghji di a microchirurgia includenu: u pusizionamentu precisu di l'apice di a radica; A resezione chirurgica tradiziunale di l'ossu hà una gamma più grande, spessu più grande o uguale à 10 mm, mentre chì a distruzzione ossea microchirurgica hà una gamma più chjuca, menu o uguale à 5 mm; Dopu avè utilizatu un microscopiu, a morfologia superficiale di a radica di u dente pò esse osservata currettamente, è l'angulu di a pendenza di taglio di a radica hè menu di 10 °, mentre chì l'angulu di a pendenza di taglio di a radica tradiziunale hè più grande (45 °); Capacità di osservà l'istmu trà i canali radiculari à a punta di a radica; Esse capace di preparà è riempie accuratamente e punte di e radiche. Inoltre, pò localizà i punti di riferimentu anatomichi nurmali di u situ di frattura di a radica è di u sistema di canali radiculari. U prucessu chirurgicu pò esse fotografatu o registratu per raccoglie dati per scopi clinichi, d'insignamentu o di ricerca scientifica. Si pò cunsiderà chìmicroscopi chirurgichi dentalianu un bon valore applicativu è prospettive in a diagnosi, u trattamentu, l'insignamentu è a ricerca clinica di e malatie di a pulpa dentale.

microscopi chirurgichi dentali microscopiu operatoriu dentale microscopi chirurgichi microscopi operatori microscopiu dentale microscopiu chirurgicu dentale ASOM-520-D

Data di publicazione: 19 dicembre 2024