U microscopiu CORDER hè prisente à u CMEF 2023
L'87a Fiera Internaziunale di l'Attrezzatura Medica Cinese (CMEF) si terrà à u Centru Naziunale di Cunvenzioni è Esposizioni di Shanghai da u 14 à u 17 di maghju di u 2023.Unu di i punti culminanti di a mostra quest'annu hè u microscopiu chirurgicu CORDER, chì serà in mostra in u padiglione 7.2, stand W52.
Cum'è una di e piattaforme più impurtanti in u duminiu di a salute, CMEF duveria attirà più di 4.200 espositori da diversi paesi è regioni, cù una superficia espositiva tutale di più di 300.000 metri quadrati. A mostra hè divisa in 19 zone espositive, cumprese l'imaghjini mediche, a diagnostica in vitro, l'elettronica medica è i strumenti chirurgichi. L'eventu di quest'annu duveria attirà più di 200.000 visitatori prufessiunali da tuttu u mondu.
CORDER hè una marca ben cunnisciuta in u campu di i microscopi chirurgichi in u mondu sanu. U so ultimu pruduttu, u Microscopiu Chirurgicu CORDER, hè cuncipitu per furnisce à i chirurghi imagine chjare è dettagliate durante l'operazione. I prudutti di CORDER offrenu parechji vantaghji rispetto à i microscopi chirurgichi tradiziunali. I Microscopi Chirurgichi CORDER anu una prufundità di campu eccezziunale, chì facilita a focalizazione nantu à u campu chirurgicu è permette à i chirurghi di riduce a fatigue oculare durante e procedure lunghe. I microscopi anu ancu alta risoluzione, chì permette à i chirurghi di vede più dettagli durante l'operazione. Inoltre, u microscopiu chirurgicu CORDER hè dotatu di un sistema di imaging CCD integratu chì pò visualizà imagine in tempu reale nantu à un monitor, chì permette à altri membri di u persunale medicu di osservà è participà à l'operazione.
I microscopi chirurgichi CORDER sò adatti per una vasta gamma di procedure chirurgiche, cumprese a neurochirurgia, l'oftalmologia, a chirurgia plastica è e procedure di l'arechja, di u nasu è di a gola (ORL). Dunque, u publicu di destinazione di stu pruduttu hè assai largu, cumprese diversi ospedali, istituzioni mediche è cliniche.
I medichi è i chirurghi di tuttu u mondu chì sò interessati à i microscopi chirurgichi sò u principale publicu di destinazione di i microscopi chirurgichi CORDER. Questu include oftalmologi, neurochirurghi, chirurghi plastichi è altri specialisti. I pruduttori è i distributori di dispositivi medichi specializati in microscopi chirurgichi sò ancu impurtanti clienti potenziali per CORDER.
Per i visitori interessati à i microscopi chirurgichi CORDER, sta mostra serà una eccellente opportunità per amparà di più nantu à stu pruduttu. U stand di CORDER serà pienu di prufessiunali esperti chì saranu capaci di aiutà i clienti à capisce e caratteristiche è i vantaghji di u pruduttu. I visitori ponu ancu vede u pruduttu in azzione è fà dumande per capisce megliu e capacità di u microscopiu.
In cunclusione, CMEF hè una piattaforma eccellente per i pruduttori di dispositivi medichi per presentà i so ultimi prudutti è innovazioni. U microscopiu chirurgicu CORDER hè un pruduttu chì i visitatori ponu aspittà cun impazienza. Cù e so caratteristiche avanzate è i putenziali benefici per i chirurghi è i pazienti, si prevede chì i microscopi chirurgichi CORDER attireranu assai attenzione à a mostra.I visitori sò benvenuti à visità u stand W52 in u padiglione 7.2 per amparà di più nantu à u microscopiu chirurgicu CORDER è vedelu in azzione.
Data di publicazione: 5 di maghju 2023