Quantu sapete di i microscopi chirurgici
A microscopiu chirurgicuhè "l'ochju" di un duttore di microchirurgia, cuncepitu specificamente per l'ambiente chirurgicu è tipicamente usatu per fàmicrochirurgia.
Microscopi chirurgicisò dotati di cumpunenti ottichi d'alta precisione, chì permettenu à i medichi di osservà e strutture anatomiche di i pazienti à un altu ingrandimentu è vede i dettagli più cumplessi cù alta risuluzione è cuntrastu, assistendu cusì i medichi in a realizazione di operazioni chirurgiche d'alta precisione.
UMicroscopi operativisi compone principalmente di cinque parti:sistema di osservazione, sistema di illuminazione, sistema di sustegnu, sistema di cuntrollu, èsistema di visualizazione.
Sistema di osservazione:U sistema d'osservazione hè principalmente custituitu da una lente objetiva, un sistema di zoom, un splitter di fasciu, un tubu, un oculare, etc. Hè un fattore chjave chì afecta a qualità di l'imaghjini di unMicroscopiu chirurgicu medicale, cumprese l'ingrandimentu, a correzione di l'aberrazione cromatica è a prufundità di focu (prufundità di campu).
Sistema di illuminazione:U sistema di illuminazione hè custituitu principalmente di luci principali, luci ausiliarie, cavi ottici, etc., chì hè un altru fattore chjave chì affetta a qualità di l'imaghjini.Microscopi chirurgici medichi.
Sistema di bracket:U sistema di bracket hè principalmente custituitu da una basa, culonni, braccia incruciate, movimenti XY horizontali, etc. U sistema di bracket hè u scheletru di uMicroscope operatore, è hè necessariu di assicurà u muvimentu rapidu è flexible di u sistema di osservazione è illuminazione à a pusizione necessaria.
Sistema di cuntrollu:U sistema di cuntrollu hè principalmente custituitu da un pannellu di cuntrollu, un manicu di cuntrollu è un pedale di cuntrollu. Ùn pò micca solu selezziunà i modi di funziunamentu è cambià l'imaghjini durante a chirurgia attraversu u pannellu di cuntrollu, ma ancu ottene un micropusizionamentu d'alta precisione per mezu di u manicu di cuntrollu è u pedale di cuntrollu, è ancu cuntrullà l'enfasi su, giù, manca, destra di u microscopiu. , u cambiamentu di l'ingrandimentu, è l'aghjustamentu di a luminosità di a luce.
Sistema di visualizazione:principarmenti cumpostu di camere, converters, strutture ottiche, è display.
U sviluppu diMicroscopi chirurgici prufessiunalihà una storia di quasi centu anni. U primumicroscopi chirurgicipò esse tracciatu à a fine di u 19u seculu, quandu i medichi cuminciaru à aduprà lenti d'ingrandimentu per cirurgia per ottene una vista più chjara. À u principiu di u XXu seculu, l'otologu Carl Olof Nylen utilizò un microscopiu monocular in una cirurgia per l'otitis media, aprendu a porta àmicrochirurgia.
In u 1953, Zeiss hà publicatu u primu cummerciale di u mondumicroscopiu chirurgicuOPMI1, chì hè stata successivamente applicata in oftalmologia, neurochirurgia, chirurgia plastica, è altri dipartimenti. À u listessu tempu, a cumunità medica hà migliuratu è innuvatu i sistemi otticu è miccanicumicroscopi chirurgici.
In a fini di l'anni 1970, dopu à l'intruduzioni di switch elettromagnetici, a struttura generale diMicroscopi operativiera basicamente fissatu.
In l'ultimi anni, cù u sviluppu dimicroscopi operativi high-definitione tecnulugia digitale,microscopi chirurgicianu introduttu più moduli d'imaghjini intraoperatori è tecnulugii di imaging avanzati basati nantu à a so prestazione esistenti, cum'è a tomografia di coherenza ottica (OCT), l'imaghjini di fluorescenza è a realtà aumentata (AR), chì furnisce i medichi cù infurmazione di l'imaghjini più cumpleta.
Umicroscopiu chirurgicu binocularegenera visione stereoscopica per via di a diferenza in a visione binoculare. In parechji rapporti, i neurochirurgiani anu listatu a mancanza di effetti visuali stereoscopici cum'è una di e difetti di specchi esterni. Ancu s'è certi studiosi credi chì a percepzione stereoscopica tridimensionale ùn hè micca un fattore chjave chì limita a cirurgia, pò esse superata per a furmazione chirurgica o cù l'usu di strumenti chirurgici per passà in a dimensione temporale di a visione chirurgica bidimensionale per cumpensà a mancanza di trè. - percezione spaziale dimensionale; Tuttavia, in cirurgia prufonda cumplessa, i sistemi endoscopi bidimensionali ùn ponu micca rimpiazzà i tradiziunalimicroscopi chirurgici. I rapporti di ricerca mostranu chì l'ultimu sistema di endoscopiu 3D ùn pò micca rimpiazzà completamentemicroscopi chirurgiciin i zoni chjave di u cervellu prufondu durante a cirurgia.
L'ultimu sistema endoscopiu 3D pò furnisce una bona visione stereoscopica, mamicroscopi chirurgici tradiziunalianu ancu vantaghji insustituibili in a ricunniscenza di tissuti durante a cirurgia di a lesione cerebrale profonda è u sanguinamentu. OERTEL è BURKHARDT anu truvatu in un studiu clinicu di u sistema endoscopiu 3D chì in un gruppu di 5 cirurgia di u cervellu è 11 cirurgia spinali inclusi in u studiu, 3 cirurgia di u cervellu anu da abbandunà u sistema di endoscopiu 3D è cuntinuà aduprà.microscopi chirurgiciper compie a cirurgia durante i passi critichi. I fatturi chì impediscenu l'usu di un sistema endoscopiu 3D per cumpletà tuttu u prucessu kirurggicu in questi trè casi pò esse multifaceted, cumprese l'illuminazione, a visione stereoscopica, l'ajustamentu di stent è l'enfasi. Tuttavia, per cirurgia cumplessa in u cervellu prufondu,microscopi chirurgicianu ancu certi vantaghji.
Postu tempu: Dec-05-2024