Quantu sapete di i microscopi chirurgichi
A microscopiu chirurgicuhè l'"ochju" di un duttore di microchirurgia, specificamente cuncipitu per l'ambiente chirurgicu è tipicamente adupratu per eseguiscemicrochirurgia.
Microscopi chirurgichisò dotati di cumpunenti ottici d'alta precisione, chì permettenu à i medichi d'osservà e strutture anatomiche di i pazienti à alta ingrandimentu è di vede i dettagli più cumplessi cù alta risoluzione è cuntrastu, aiutendu cusì i medichi à realizà operazioni chirurgiche d'alta precisione.
UMicroscopi operatoriisi compone principalmente di cinque parti:sistema d'osservazione, sistema d'illuminazione, sistema di supportu, sistema di cuntrollu, èsistema di visualizazione.
Sistema d'osservazione:U sistema d'osservazione hè custituitu principalmente da una lente obiettiva, un sistema di zoom, un divisore di fasciu, un tubu, un oculare, ecc. Hè un fattore chjave chì influenza a qualità di l'imaghjini di unMicroscopiu chirurgicu medicu, cumprese l'ingrandimentu, a currezzione di l'aberrazione cromatica è a prufundità di focus (prufundità di campu).
Sistema d'illuminazione:U sistema di illuminazione hè custituitu principalmente da luci principali, luci ausiliarie, cavi ottici, ecc., chì hè un altru fattore chjave chì influenza a qualità di l'imagine diMicroscopi chirurgichi medichi.
Sistema di staffe:U sistema di staffe hè custituitu principalmente da una basa, colonne, bracci trasversali, motori XY urizzuntali, ecc. U sistema di staffe hè u scheletru di uMicroscopiu operatoriu, è hè necessariu assicurà u muvimentu rapidu è flessibile di u sistema d'osservazione è d'illuminazione à a pusizione necessaria.
Sistema di cuntrollu:U sistema di cuntrollu hè custituitu principalmente da un pannellu di cuntrollu, una maniglia di cuntrollu è un pedale di cuntrollu. Pò micca solu selezziunà i modi di funziunamentu è cambià l'imagine durante l'interventu chirurgicu attraversu u pannellu di cuntrollu, ma ancu ottene un microposizionamentu di alta precisione attraversu a maniglia di cuntrollu è u pedale di cuntrollu, è ancu cuntrullà a messa à focu in su, in giù, à manca, à diritta di u microscopiu, u cambiamentu di l'ingrandimentu è l'aghjustamentu di a luminosità di a luce.
Sistema di visualizazione:cumpostu principalmente da camere, convertitori, strutture ottiche è display.

U sviluppu diMicroscopi chirurgichi prufessiunalihà una storia di guasi centu anni. U più anticumicroscopi chirurgichipò esse tracciata à a fine di u XIX seculu, quandu i medichi anu cuminciatu à aduprà lenti d'ingrandimentu per l'intervenzioni chirurgiche per ottene viste più chjare. À u principiu di u XX seculu, l'otologu Carl Olof Nylen hà utilizatu un microscopiu monoculare in una chirurgia per l'otite media, aprendu a porta àmicrochirurgia.
In u 1953, Zeiss hà publicatu u primu spot publicitariu di u mondu.microscopiu chirurgicuOPMI1, chì hè statu applicatu dopu in oftalmologia, neurochirurgia, chirurgia plastica è altri dipartimenti. À u listessu tempu, a cumunità medica hà migliuratu è innovatu i sistemi ottici è meccanichi dimicroscopi chirurgichi.
À a fine di l'anni 1970, dopu à l'introduzione di l'interruttori elettromagnetichi, a struttura generale diMicroscopi operatoriiera basicamente riparatu.
In l'ultimi anni, cù u sviluppu dimicroscopi operatorii d'alta definizioneè a tecnulugia digitale,microscopi chirurgichianu introduttu più moduli d'imaghjini intraoperatorii è tecnulugie d'imaghjini avanzate basate nantu à e so prestazioni esistenti, cum'è a tomografia à coerenza ottica (OCT), l'imaghjini à fluorescenza è a realtà aumentata (AR), furnendu à i medichi informazioni d'imaghjini più cumplete.
Umicroscopiu chirurgicu binocularegenera visione stereoscopica per via di a differenza in a visione binoculare. In parechji rapporti, i neurochirurghi anu listatu a mancanza di effetti visuali stereoscopici cum'è una di e carenze di i specchi esterni. Ancu s'è certi studiosi credenu chì a percezione stereoscopica tridimensionale ùn hè micca un fattore chjave chì limita a chirurgia, pò esse superata per via di a furmazione chirurgica o aduprendu strumenti chirurgichi per passà in a dimensione temporale di a visione chirurgica bidimensionale per cumpensà a mancanza di percezione spaziale tridimensionale; Tuttavia, in chirurgie profonde cumplesse, i sistemi endoscopici bidimensionali ùn ponu ancu rimpiazzà i sistemi tradiziunalimicroscopi chirurgichiI rapporti di ricerca mostranu chì l'ultimu sistema di endoscopiu 3D ùn pò ancu rimpiazzà cumpletamentemicroscopi chirurgichiin zone chjave di u cervellu prufondu durante a chirurgia.
L'ultimu sistema d'endoscopiu 3D pò furnisce una bona visione stereoscopica, mamicroscopi chirurgichi tradiziunalianu sempre vantaghji insustituibili in u ricunniscimentu di i tessuti durante a chirurgia di e lesioni cerebrali profonde è u sanguinamentu. OERTEL è BURKHARDT anu trovu in un studiu clinicu di u sistema di endoscopiu 3D chì in un gruppu di 5 chirurgie cerebrali è 11 chirurgie spinali incluse in u studiu, 3 chirurgie cerebrali anu avutu à abbandunà u sistema di endoscopiu 3D è cuntinuà à adupràmicroscopi chirurgichiper compie l'operazione durante i passi critichi. I fattori chì anu impeditu l'usu di un sistema di endoscopiu 3D per compie tuttu u prucessu chirurgicu in questi trè casi ponu esse multiformi, cumprese l'illuminazione, a visione stereoscopica, l'aghjustamentu di u stent è a messa à focu. Tuttavia, per l'interventi chirurgichi cumplessi in u cervellu prufondu,microscopi chirurgichianu sempre certi vantaghji.

Data di publicazione: 05 dicembre 2024