Quantu sapete di i microscopi chirurgici
A microscopiu chirurgicuhè u "ochju" di un duttore Microsurgery, specificamente cuncepitu per l'ambiente chirurgicu è tipicamente usatu per eseguiscemicrosurgery.
Microscesi chirurgichisò detti di cumpunenti oculichi d'alta precisione, chì permettenu di i medichi òstiti anatomici in alta inglanda è di i medichi corted, reistenze in esecutizioni in esecuzione in alta qualità.
UMicroscoppi operativesi compone principalmente di cinque parti:Sistema d'osservazione, Sistema di illuminazione, sistema di sustegnu, sistema di cuntrollu, èsistema di visualizazione.
Sistema d'Oservazione:U sistema d'osservazione hè principalmente cumpostu di un lente oggettivu, un sistema di zoom, un tubu, un tubu, un tubu, etc. hè un fattore chjave afectante di a qualità di l'imaginazioneMicroscopiu chirurgicu medicu, cumpresu a ingrandimentu di l'aberrazione di l'aberrazione cromatica, è a prufundità di fucalizza (prufundità di campu).
Sistema di illuminazione:U sistema illuminatu hè principiatu principalmente di luci principali, i luci ausiliari, i cavi otticu, ecc, chì hè un altru fattore chjave afectante a qualità di l'imaginazione diMicrsocopi medichi medichi.
Sistema di Bracket:The bracket system mainly consists of a base, columns, cross arms, horizontal XY movers, etc. The bracket system is the skeleton of theMicroscopiu operatore, hè necessariu di assicurà u muvimentu rapidu è flexu di l'osservazione è u sistema di illuminazione à a pusizione necessaria.
Sistema di cuntrollu:U sistema di cuntrollu consiste principalmente di un pannellu di cuntrollu, un manicu di cuntrollu, è un pedale di u pede di cuntrollu. Ùn pò micca solu selezziunà modi di operazione è interrugate l'immagine durante u pannellu di u apprimentu è currendu a propria pedimentu di u cuntrollu è u scopu di a inglizione di a luminosità chjaru.
Sistema di visualizazione:principiatu principalmente di e camere, i convertori, strutture ottiche, è mostra.

U sviluppu diMicroscopti chirurgichi prufessiunalihà una storia di quasi centu anni. U più anticuMicroscesi chirurgichipò esse tracciatu à a fine di u 19u seculu, quandu i Medici cumincianu à aduprà aliri di magnifica per u sourgeries per ottene vede i vedute. À u principiu di u XXu seculu, Otologu Carl Otof Nylen hà utilizatu un microscopiu monoculare in una chirurgia per Otitis media, apre a porta àmicrosurgery.
In u 1953, zaiss hà publicatu u primu cummerciale di u mondumicroscopiu chirurgicuOpmi1, chì hè stata applicata in l'ofthalmologia, chjachja, chirureria Plastica, è altre dipartimenti. In listessu tempu, a cumunità medicale anu migliurà è innuvatu i sistemi ottichi è meccanichi diMicroscesi chirurgichi.
À a fine di l'anni 1970, dopu l'introduzione di switches elettromagnetichi, a struttura generale diMicroscoppi operativeera basamente fissu.
In l'ultimi anni, cù u sviluppu diMicracciati Operativi High-Opereè tecnulugia digitale,Microscesi chirurgichiMant'everduverte più Oluli intraoperativi è A tecnulugii Imaghjini Avanzati basati in u so performance esistenti, tomografia ottica (OC), realtà equipamentu naturale (AR), chì ne fluorda cun più cumprendi.
Umicroscopiu chirurgicu binoculularigenera visione stereoscopica à traversu a differenza in visione binoculare. In parechji rapporti, neurosurgeons anu elencu a mancanza di effetti precessi stereoscopichi cum'è una cartulare di specchi esterni. Ancu se alcune erbolari credi chì a portabunale stereoscopica stretta ùn hè micca un cervecitura chjave per attaccà à furmazione chirurgica per esattacendu strumenti chirurgichi per esce un strumentu chiusu o di aduprà strumenti chirurgichi per movere strumenti chirurgichi per cumpensà a mancanza di percepzione spumicale minaccia l'atta; Eppuru, in i chiendii profondi cumplessi, sistemi endosichi bi-dimensioni ùn ponu ancu rimpiazzà tradiziunaliMicroscesi chirurgichi. I rapporti di ricerca mostranu chì l'ultimu sistema di endoscopiu 3D ùn pò ancu rimpiazzà completamenteMicroscesi chirurgichiin zoni chjave di u cervellu prufondu durante a chirurgia.
L'ultimu sistema endoscopiu 3D pò furnisce una bona visione stereoscopica, mamicroscopi russi tradiziunaliSempre avantaghji insubstituibile in ricunniscenza di tessulu durante a chirurgia di a lesione di u cervellu prufondu è sanguinamentu. L'oertel è Burkhardt trovu in un studiu clinicu di u sistema endoscopiu di 3d di 5 cirurgeries di u cereu è di i cervelliMicroscesi chirurgichiper compie a chirurgia durante i passi critichi. Iattori chì anu impeditu l'usu di un sistema endoscopiu di 3D per cumplettà tuttu u prucessu chirurgicu in sti trè casi ponu esse multioni, cumprese l'illuminazione, visitendu stereoscopica, è focalizendu. Tuttavia, per i chirurgeri cumplessi in u cervellu prufondu,Microscesi chirurgichiancu avè certi vantaghji.

Tempu post: Dec-05-2024