pagina - 1

Nutizie

Progressi di l'applicazione di esoscopi in procedure neurochirurgiche

 

L'applicazione dimicroscopi chirurgichiè i neuroendoscopi anu migliuratu notevolmente l'efficacia di e procedure neurochirurgiche. Eppuru, per via di alcune caratteristiche inerenti à l'attrezzatura stessa, anu sempre certi vincoli in l'applicazioni cliniche. À a luce di e carenze dimicroscopi operatoriiè i neuroendoscopi, accumpagnati da i progressi in l'imaghjini digitale, a cunnessione di rete Wifi, a tecnulugia di u schermu è a tecnulugia ottica, u sistema esoscopu hè natu cum'è un ponte trà i microscopi chirurgichi è i neuroendoscopi. L'esoscopiu pussede una qualità d'immagine superiore è un campu visuale chirurgicu, una megliu postura ergonomica, efficacia di l'insignamentu è ancu un impegnu più efficiente di a squadra chirurgica, è a so efficacia di applicazione hè simile à quella di i microscopi chirurgichi. Attualmente, a literatura segnala principalmente e disparità trà esoscopi è microscopi chirurgichi in aspetti di l'equipaggiamentu tecnicu cum'è a prufundità di campu, u campu visuale, a lunghezza focale è u funziunamentu, mancendu un riassuntu è un'analisi di l'applicazione specifica è di i risultati chirurgichi di l'esoscopi in neurochirurgia. Dunque, riassumemu l'applicazione di l'esoscopi in neurochirurgia in l'ultimi anni, analizemu i so vantaghji è limitazioni in a pratica clinica, è offremu riferimenti per l'usu clinicu.

A storia è u sviluppu di l'esoscopi

I microscopi chirurgichi anu una eccellente illuminazione prufonda, un campu di vista chirurgicu d'alta risoluzione è effetti d'imaghjini stereoscopiche, chì ponu aiutà i chirurghi à osservà più chjaramente a struttura tissutale neurale è vasculare prufonda di u campu chirurgicu è migliurà a precisione di l'operazioni microscopiche. Tuttavia, a prufundità di campu di umicroscopiu chirurgicuhè pocu prufondu è u campu visuale hè strettu, soprattuttu à alta ingrandimentu. U chirurgu hà bisognu di fucalizà ripetutamente è aghjustà l'angulu di a zona di destinazione, ciò chì hà un impattu significativu nantu à u ritmu chirurgicu; D’altronde, u chirurgu hà bisognu d'osservà è operà attraversu un oculare di microscopiu, ciò chì richiede à u chirurgu di mantene una postura fissa per un bellu pezzu, ciò chì pò facilmente purtà à a fatigue. In l'ultimi decennii, a chirurgia minimamente invasiva s'hè sviluppata rapidamente, è i sistemi neuroendoscopici sò stati largamente aduprati in neurochirurgia per via di e so immagini di alta qualità, migliori risultati clinichi è una maggiore soddisfazione di i pazienti. Tuttavia, per via di u canale strettu di l'approcciu endoscopicu è di a presenza di strutture neurovasculari impurtanti vicinu à u canale, accumpagnate da e caratteristiche di a chirurgia craniale cum'è l'incapacità di espande o riduce a cavità craniale, a neuroendoscopia hè aduprata principalmente per a chirurgia di a basa di u craniu è a chirurgia ventriculare per via di approcci nasali è orali.

Date e carenze di i microscopi chirurgichi è di i neuroendoscopi, accumpagnate da i progressi in l'imaghjini digitale, a cunnessione di rete WiFi, a tecnulugia di i schermi è a tecnulugia ottica, u sistema di specchi esterni hè diventatu un ponte trà i microscopi chirurgichi è i neuroendoscopi. Simile à a neuroendoscopia, u sistema di specchi esterni hè generalmente custituitu da un specchiu per l'ipermetropia, una fonte di luce, una camera ad alta definizione, un schermu è una staffa. A struttura principale chì distingue i specchi esterni da a neuroendoscopia hè un specchiu per l'ipermetropia cù un diametru di circa 10 mm è una lunghezza di circa 140 mm. A so lente hè à un angulu di 0 ° o 90 ° rispettu à l'asse longu di u corpu di u specchiu, cù una gamma di lunghezza focale di 250-750 mm è una prufundità di campu di 35-100 mm. A longa lunghezza focale è a prufundità di campu sò i principali vantaghji di i sistemi di specchi esterni rispetto à a neuroendoscopia.

L'avanzamentu di a tecnulugia di u software è di l'hardware hà prumuvutu u sviluppu di specchi esterni, in particulare l'emergenza di specchi esterni 3D, è ancu i più recenti specchi esterni 3D 4K ultra alta definizione. U sistema di specchi esterni hè constantemente aggiornatu ogni annu. In termini di software, u sistema di specchi esterni pò visualizà l'area chirurgica integrandu l'imaghjini di tensore di diffusione di risonanza magnetica preoperatoria, a navigazione intraoperatoria è altre informazioni, aiutendu cusì i medichi à realizà interventi chirurgichi precisi è sicuri. In termini di hardware, u specchi esterni pò integrà filtri di acidu 5-aminolevulinicu è indocianina per angiografia, bracciu pneumaticu, maniglia operativa regolabile, uscita multi-schermu, distanza di messa a fuoco più lunga è ingrandimenti più grandi, ottenendu cusì migliori effetti d'immagine è esperienza operativa.

Paragone trà esoscopi è microscopi chirurgichi

U sistema di specchi esterni combina e caratteristiche esterne di a neuroendoscopia cù a qualità di l'imagine di i microscopi chirurgichi, cumplementendu i punti di forza è di debulezza di l'altri, è riempiendu i vuoti trà i microscopi chirurgichi è a neuroendoscopia. I specchi esterni anu e caratteristiche di una prufundità di campu prufonda è di un campu visivu largu (diametru di u campu chirurgicu di 50-150 mm, prufundità di campu di 35-100 mm), furnendu cundizioni estremamente convenienti per operazioni chirurgiche prufonde sottu ingrandimenti elevati; D’altronde, a lunghezza focale di u specchi esterni pò ghjunghje à 250-750 mm, furnendu una distanza di travagliu più longa è facilitendu l'operazioni chirurgiche [7]. Riguardu à a visualizazione di specchi esterni, Ricciardi et al. anu trovu, per mezu di u paragone trà specchi esterni è microscopi chirurgichi, chì i specchi esterni anu una qualità d'imagine, una putenza ottica è effetti di ingrandimentu paragunabili à i microscopi. U specchi esterni pò ancu passà rapidamente da una perspettiva microscopica à una perspettiva macroscopica, ma quandu u canale chirurgicu hè "strettu in cima è largu in fondu" o ostruitu da altre strutture tissutali, u campu visivu sottu à u microscopiu hè di solitu limitatu. U vantaghju di u sistema di specchiu esternu hè chì pò fà chirurgia in una postura più ergonomica, riducendu u tempu passatu à vede u campu chirurgicu attraversu l'oculare di u microscopiu, riducendu cusì a fatica chirurgica di u duttore. U sistema di specchiu esternu furnisce immagini chirurgiche 3D di a stessa qualità à tutti i participanti chirurgichi durante u prucessu chirurgicu. U microscopiu permette finu à duie persone di operà attraversu l'oculare, mentre chì u specchiu esternu pò sparte a stessa maghjina in tempu reale, permettendu à parechji chirurghi di fà operazioni chirurgiche simultaneamente è migliurendu l'efficienza chirurgica spartendu l'infurmazioni cù tuttu u persunale. À u listessu tempu, u sistema di specchiu esternu ùn interferisce micca cù a cumunicazione mutuale di a squadra chirurgica, permettendu à tuttu u persunale chirurgicu di participà à u prucessu chirurgicu.

esoscopu in chirurgia neurochirurgica

Gonen et al. anu signalatu 56 casi di chirurgia endoscopica di glioma, di i quali solu 1 casu hà avutu cumplicazioni (sanguinamentu in l'area chirurgica) durante u periodu perioperatoriu, cù un tassu d'incidenza di solu 1,8%. Rotermund et al. anu signalatu 239 casi di chirurgia transsfenoidale transnasale per adenomi pituitari, è a chirurgia endoscopica ùn hà micca risultatu in cumplicazioni gravi; Intantu, ùn ci era nisuna differenza significativa in u tempu chirurgicu, e cumplicazioni, o a gamma di resezione trà a chirurgia endoscopica è a chirurgia microscopica. Chen et al. anu signalatu chì 81 casi di tumori sò stati rimossi chirurgicamente per via di l'approcciu di u sinu retrosigmoideu. In termini di tempu chirurgicu, gradu di resezione di u tumore, funzione neurologica postoperatoria, uditu, ecc., a chirurgia endoscopica era simile à a chirurgia microscopica. Paragunendu i vantaghji è i svantaghji di duie tecniche chirurgiche, u specchiu esternu hè simile o superiore à u microscopiu in termini di qualità di l'immagine video, campu visivu chirurgicu, funziunamentu, ergonomia è participazione di a squadra chirurgica, mentre chì a percezione di a prufundità hè valutata cum'è simile o inferiore à u microscopiu.

esoscopu in l'insignamentu di neurochirurgia

Unu di i principali vantaghji di i specchi esterni hè chì permettenu à tuttu u persunale chirurgicu di sparte listesse immagini chirurgiche 3D di qualità, permettendu à tuttu u persunale chirurgicu di participà di più à u prucessu chirurgicu, cumunicà è trasmette informazioni chirurgiche, facilità l'insignamentu è a guida di l'operazioni chirurgiche, aumentà a participazione à l'insignamentu è migliurà l'efficacità di l'insignamentu. A ricerca hà trovu chì, paragunatu à i microscopi chirurgichi, a curva di apprendimentu di i specchi esterni hè relativamente più corta. In a furmazione di laburatoriu per a sutura, quandu i studienti è i medichi residenti ricevenu una furmazione sia nantu à l'endoscopiu sia nantu à u microscopiu, a maiò parte di i studienti trovanu più faciule operà cù l'endoscopiu. In l'insignamentu di a chirurgia di e malformazioni craniocervicali, tutti i studienti anu osservatu strutture anatomiche tridimensionali attraversu occhiali 3D, migliurendu a so comprensione di l'anatomia di e malformazioni craniocervicali, migliurendu u so entusiasmu per l'operazioni chirurgiche è accorciendu u periodu di furmazione.

Prospettive

Ancu s'è u sistema di specchi esterni hà fattu progressi significativi in ​​l'applicazione paragunatu à i microscopi è i neuroendoscopi, hà ancu e so limitazioni. U più grande inconveniente di i primi specchi esterni 2D era a mancanza di visione stereoscopica in l'ingrandimentu di e strutture profonde, chì hà influenzatu l'operazioni chirurgiche è u ghjudiziu di u chirurgu. U novu specchiu esternu 3D hà migliuratu u prublema di a mancanza di visione stereoscopica, ma in casi rari, purtà occhiali polarizzati per un bellu pezzu pò causà discomfort cum'è mal di testa è nausea per u chirurgu, chì hè u focu di u miglioramentu tecnicu in u prossimu passu. Inoltre, in a chirurgia craniale endoscopica, hè qualchì volta necessariu passà à un microscopiu durante l'operazione perchè alcuni tumori richiedenu una resezione visuale guidata da fluorescenza, o a prufundità di l'illuminazione di u campu chirurgicu hè insufficiente. Inoltre, in a chirurgia craniale endoscopica, hè qualchì volta necessariu passà à un microscopiu durante l'operazione perchè alcuni tumori richiedenu una resezione visuale guidata da fluorescenza, o a prufundità di l'illuminazione di u campu chirurgicu hè insufficiente. A causa di l'altu costu di l'equipaggiamenti cù filtri speciali, l'endoscopi à fluorescenza ùn sò ancu stati largamente aduprati per a resezione di u tumore. Durante l'operazione, l'assistente si trova in a pusizione opposta à u chirurgu capu, è qualchì volta vede una maghjina di visualizazione in rotazione. Utilizendu dui o più display 3D, l'infurmazioni di l'imagine chirurgica sò trattate da un software è visualizate nantu à u schermu di l'assistente in una forma capovolta di 180 °, ciò chì pò risolve efficacemente u prublema di a rotazione di l'imagine è permette à l'assistente di participà à u prucessu chirurgicu più cunveniente.

In riassuntu, l'usu crescente di sistemi endoscopici in neurochirurgia rapprisenta l'iniziu di una nova era di visualizazione intraoperatoria in neurochirurgia. In paragone cù i microscopi chirurgichi, i specchi esterni anu una megliu qualità d'immagine è un campu visivu chirurgicu, una megliu postura ergonomica durante a chirurgia, una megliu efficacia di l'insignamentu è una participazione più efficiente di a squadra chirurgica, cù risultati chirurgichi simili. Dunque, per a maiò parte di e chirurgie craniche è spinali cumuni, un endoscopiu hè una nova opzione sicura è efficace. Cù l'avanzamentu è u sviluppu di a tecnulugia, più strumenti di visualizazione intraoperatoria ponu aiutà in l'operazioni chirurgiche per ottene cumplicazioni chirurgiche più basse è una megliu prognosi.

 

 

microscopiu operatoriu Microscopiu neurochirurgicu Microscopiu operatoriu di neurochirurgia à l'ingrossu Cumprà microscopiu operatoriu di neurochirurgia Microscopiu di neurochirurgia esoscopu

Data di publicazione: 08 di settembre di u 2025