A storia di l'applicazione è u rolu di i microscopi chirurgichi in neurochirurgia
In a storia di a neurochirurgia, l'applicazione dimicroscopi chirurgichihè un simbulu rivoluzionariu, chì avanza da l'era neurochirurgica tradiziunale di fà chirurgia à l'ochju nudu à l'era neurochirurgica muderna di fà chirurgia sottu à unmicroscopiuQuale è quandu hà fattumicroscopi operatoriicumincià à esse adupratu in neurochirurgia ? Chì rolu hà avutumicroscopiu chirurgicughjucatu in u sviluppu di a neurochirurgia ? Cù l'avanzamentu di a scienza è di a tecnulugia, seràMicroscopiu operatoriuesse rimpiazzatu da qualchì equipaggiamentu più avanzatu? Questa hè una quistione chì ogni neurochirurgu deve esse cuscente è applicà l'ultime tecnulugie è strumenti à u campu di a neurochirurgia, prumove u miglioramentu di e cumpetenze chirurgiche di neurochirurgia.
1. A storia di l'applicazioni di a microscopia in u campu medicu
In fisica, e lenti di l'occhiali sò lenti convesse cù una sola struttura chì anu un effettu d'ingrandimentu, è u so ingrandimentu hè limitatu, cunnisciute cum'è lenti d'ingrandimentu. In u 1590, dui Olandesi anu installatu duie piastre di lenti convesse in un canna cilindrica fina, inventendu cusì u primu dispositivu d'ingrandimentu à struttura cumposta di u mondu: umicroscopiuDopu, a struttura di u microscopiu hè stata migliurata continuamente, è l'ingrandimentu hè aumentatu continuamente. À quellu tempu, i scientifichi anu utilizatu principalmente questumicroscopiu cumpostuper osservà e piccule strutture di l'animali è di e piante, cum'è a struttura di e cellule. Da a mità à a fine di u XIX seculu, e lenti d'ingrandimentu è i microscopi sò stati gradualmente applicati in u campu di a medicina. À u principiu, i chirurghi utilizavanu lenti d'ingrandimentu di tipu occhiale cù una struttura di lente unica chì pudia esse piazzata nantu à u ponte di u nasu per a chirurgia. In u 1876, u duttore tedescu Saemisch hà realizatu a prima chirurgia "microscopica" di u mondu utilizendu una lente d'ingrandimentu cumposta per occhiali (u tipu di chirurgia hè scunnisciutu). In u 1893, a cumpagnia tedesca Zeiss hà inventatu umicroscopiu binoculare, principalmente adupratu per l'osservazione sperimentale in i laboratori medichi, è ancu per l'osservazione di e lesioni corneali è di a camera anteriore in u campu di l'oftalmologia. In u 1921, basatu annantu à a ricerca di laburatoriu nantu à l'anatomia di l'arechja interna animale, l'otorinolaringologu svedese Nylen hà adupratu un otorinolaringologu fissumicroscopiu chirurgicu monocularecuncipitu è fabbricatu da ellu stessu per fà una chirurgia di otite media cronica nantu à l'omu, chì era una vera microchirurgia. Un annu dopu, u duttore superiore di Nylen, Hlolmgren, hà introduttu unmicroscopiu chirurgicu binocularefabbricatu da Zeiss in sala operatoria.
U principiuMicroscopi operatoriiavia parechji svantaghji, cum'è a scarsa stabilità meccanica, l'incapacità di spustassi, l'illuminazione di diversi assi è u riscaldamentu di a lente obiettiva, u campu d'ingrandimentu chirurgicu strettu, ecc. Queste sò tutte ragioni chì limitanu l'applicazione più larga dimicroscopi chirurgichiIn i trenta anni seguenti, per via di l'interazione pusitiva trà i chirurghi èpruduttori di microscopi, a prestazione dimicroscopi chirurgichihè statu migliuratu continuamente, èmicroscopi chirurgichi binoculari, microscopi muntati nantu à u tettu, lenti zoom, illuminazione di fonte luminosa coassiale, bracci articulati cuntrullati elettronicamente o da pressione d'acqua, cuntrollu di pedale, ecc. sò stati sviluppati successivamente. In u 1953, a cumpagnia tedesca Zeiss hà pruduttu una seria di spezializatimicroscopi chirurgichi per l'otologia, particularmente adattatu per chirurgie nantu à lesioni prufonde cum'è l'arechja media è l'ossu temporale. Mentre a prestazione dimicroscopi chirurgichicuntinueghja à migliurà, a mentalità di i chirurghi cambia ancu constantemente. Per esempiu, i medichi tedeschi Zollner è Wullstein anu stipulatu chìmicroscopi chirurgichideve esse adupratu per a chirurgia di modellazione di a membrana timpanica. Dapoi l'anni 1950, l'oftalmologi anu cambiatu gradualmente a pratica di utilizà solu microscopi per l'esami oftalmici è anu introduttumicroscopi otochirurgichiin chirurgia oftalmica. Da tandu,Microscopiu operatoriusò stati largamente aduprati in i campi di l'otologia è di l'oftalmologia.
2 Applicazione di u microscopiu chirurgicu in neurochirurgia
A causa di a particularità di a neurochirurgia, l'applicazione dimicroscopi chirurgichi in neurochirurgiahè un pocu più tardi chè in otologia è oftalmologia, è i neurochirurghi stanu amparanendu attivamente sta nova tecnulugia. À quellu tempu, ul'usu di microscopi chirurgichiera principalmente in Europa. L'oftalmologu americanu Perrit hà introduttu per a prima voltamicroscopi chirurgichida l'Europa à i Stati Uniti in u 1946, ponendu e basi per chì i neurochirurghi americani l'utilizessinuMicroscopi operatorii.
Da u puntu di vista di u rispettu di u valore di a vita umana, ogni nova tecnulugia, equipaggiamentu o strumentu utilizatu per u corpu umanu deve esse sottumessu à esperimenti preliminari nantu à l'animali è à una furmazione tecnica per l'operatori. In u 1955, u neurochirurgu americanu Malis hà realizatu una chirurgia cerebrale nantu à l'animali aduprendu unmicroscopiu chirurgicu binoculareKurze, un neurochirurgu di l'Università di Southern California in i Stati Uniti, hà passatu un annu à amparà e tecniche chirurgiche di l'usu di un microscopiu in laburatoriu dopu avè osservatu a chirurgia di l'arechja sottu à un microscopiu. In Aostu 1957, hà realizatu cù successu una chirurgia di neuroma acusticu nantu à un zitellu di 5 anni aduprendu unmicroscopiu di chirurgia di l'arechja, chì hè stata a prima chirurgia microchirurgica di u mondu. Pocu dopu, Kurze hà realizatu cù successu una anastomosi sublinguale di u nervu faciale nantu à u zitellu aduprendu unmicroscopiu chirurgicu, è a ripresa di u zitellu hè stata eccellente. Questa hè stata a seconda chirurgia microchirurgica in u mondu. Dopu, Kurze hà utilizatu camion per trasportàMicroscopi operatoriiin diversi lochi per a neurochirurgia microchirurgica, è hà cunsigliatu fermamente l'usu dimicroscopi chirurgichià altri neurochirurghi. Dopu, Kurze hà realizatu una chirurgia di clipping di l'aneurisma cerebrale aduprendu unmicroscopiu chirurgicu(sfurtunatamente, ùn hà publicatu nisun articulu). Cù u sustegnu di un paziente di nevralgia di u trigeminu ch'ellu hà trattatu, hà stabilitu u primu laburatoriu di neurochirurgia di micro basa di craniu in u mondu in u 1961. Duvemu sempre ricurdà u cuntributu di Kurze à a microchirurgia è amparà da u so curaghju d'accettà nuove tecnulugie è idee. Tuttavia, finu à l'iniziu di l'anni 1990, certi neurochirurghi in Cina ùn anu micca accettatuMicroscopi di neurochirurgiaper a chirurgia. Questu ùn era micca un prublema cù uMicroscopiu di neurochirurgiastessu, ma un prublema cù a capiscitura ideologica di i neurochirurghi.
In u 1958, u neurochirurgu americanu Donaghy hà stabilitu u primu laburatoriu di ricerca è furmazione in microchirurgia in Burlington, Vermont. In e prime fasi, hà ancu scontru cunfusione è difficultà finanziarie da i so superiori. In u mondu accademicu, hà sempre imaginatu di taglià i vasi sanguigni corticali per estrarre direttamente i trombi da i pazienti cun trombosi cerebrale. Cusì hà collaboratu cù u chirurgu vasculare Jacobson à a ricerca animale è clinica. À quellu tempu, in e cundizioni di l'ochju nudu, solu i picculi vasi sanguigni cù un diametru di 7-8 millimetri o più pudianu esse suturati. Per ottene l'anastomosi end-to-end di i vasi sanguigni più fini, Jacobson hà prima pruvatu à aduprà una lente d'ingrandimentu di tipu occhiali. Pocu dopu, si hè ricordatu di avè adupratu unamicroscopiu chirurgicu otorinolaringoiatricuper a chirurgia quandu era medicu residente. Cusì, cù l'aiutu di Zeiss in Germania, Jacobson hà cuncipitu un microscopiu chirurgicu à doppiu operatore (Diploscopiu) per l'anastomosi vasculare, chì permette à dui chirurghi di fà a chirurgia simultaneamente. Dopu à numerosi esperimenti nantu à l'animali, Jacobson hà publicatu un articulu nantu à l'anastomosi microchirurgica di i cani è di l'arterie non carotidi (1960), cù un tassu di pervietà di u 100% di l'anastomosi vasculare. Questu hè un articulu medicu innovativu ligatu à a neurochirurgia microchirurgica è à a chirurgia vasculare. Jacobson hà ancu cuncipitu parechji strumenti microchirurgichi, cum'è microforbici, porta-aghi per micro-aghi è manichi per micro-strumenti. In u 1960, Donaghy hà realizatu cù successu una trombectomia per incisione di l'arteria cerebrale sottu à unmicroscopiu chirurgicuper un paziente cun trombosi cerebrale. Rhoton da i Stati Uniti hà cuminciatu à studià l'anatomia di u cervellu sottu à un microscopiu in u 1967, pioniere di un novu campu di l'anatomia microchirurgica è fà cuntribuzioni significative à u sviluppu di a microchirurgia. A causa di i vantaghji dimicroscopi chirurgichiè u migliuramentu di i strumenti microchirurgichi, sempre più chirurghi sò affezionati à adupràmicroscopi chirurgichiper a chirurgia. È hà publicatu parechji articuli cunnessi à e procedure microchirurgiche.
3 Applicazione di u microscopiu chirurgicu in neurochirurgia in Cina
Cum'è un patriota cinese d'oltremare in Giappone, u prufessore Du Ziwei hà donatu u primu rigalu domesticu.microscopiu neurochirurgicuè cunnessistrumenti microchirurgichià u Dipartimentu di Neurochirurgia di l'Ospedale Affiliatu à u College Medicu di Suzhou (avà u Dipartimentu di Neurochirurgia di u Primu Ospedale Affiliatu à l'Università di Suzhou) in u 1972. Dopu esse vultatu in Cina, hà prima realizatu chirurgie microchirurgiche cum'è aneurismi intracranici è meningiomi. Dopu avè amparatu a dispunibilità dimicroscopi neurochirurgichiè strumenti microchirurgichi, u prufessore Zhao Yadu di u Dipartimentu di Neurochirurgia di l'Ospedale Yiwu di Pechino hà visitatu u prufessore Du Ziwei di u Suzhou Medical College per osservà l'usu dimicroscopi chirurgichiU prufessore Shi Yuquan di l'ospedale Huashan di Shanghai hà visitatu personalmente u dipartimentu di u prufessore Du Ziwei per osservà e procedure microchirurgiche. Di cunsiguenza, una onda d'introduzione, apprendimentu è applicazione diMicroscopi di neurochirurgiahè statu scatenatu in i principali centri di neurochirurgia in Cina, marcandu l'iniziu di a microneurochirurgia cinese.
4. L'effettu di a chirurgia microchirurgica
A causa di l'usu dimicroscopi neurochirurgichi, l'intervenzioni chirurgiche chì ùn ponu esse realizate à ochju nudu diventanu fattibili in cundizioni d'ingrandimentu di 6-10 volte. Per esempiu, realizà una chirurgia di u tumore pituitariu attraversu u sinus etmoidale pò identificà è rimuovere in modu sicuru i tumori pituitari mentre prutegge a glandula pituitaria nurmale; A chirurgia chì ùn pò esse realizata à ochju nudu pò diventà megliu chirurgie, cum'è i tumori di u troncu cerebrale è i tumori intramidullari di u midollu spinale. L'accademicu Wang Zhongcheng avia un tassu di mortalità di 10,7% per a chirurgia di l'aneurisma cerebrale prima di utilizà unmicroscopiu di neurochirurgiaDopu avè utilizatu un microscopiu in u 1978, u tassu di mortalità hè diminuitu à 3,2%. U tassu di mortalità di a chirurgia di malformazione arteriovenosa cerebrale senza l'usu di unmicroscopiu chirurgicuera 6,2%, è dopu à u 1984, cù l'usu di unmicroscopi di neurochirurgia, u tassu di mortalità hè diminuitu à 1,6%. L'usu dimicroscopiu di neurochirurgiapermette di trattà i tumori pituitari per via di un approcciu transnasale transfenoidale minimamente invasivu senza a necessità di craniotomia, riducendu u tassu di mortalità chirurgica da 4,7% à 0,9%. L'ottenimentu di sti risultati hè impussibile cù a chirurgia oculare macroscopica tradiziunale, dunquemicroscopi chirurgichisò un simbulu di a neurochirurgia muderna è sò diventati unu di l'attrezzature chirurgiche indispensabili è insustituibili in a neurochirurgia muderna.

Data di publicazione: 09 dicembre 2024