pagina - 1

Nutizie

U sviluppu di l'imaghjini ottica in i microscopi chirurgichi basati nantu à u video

 

In u campu di a medicina, a chirurgia hè senza dubbitu u mezzu principale per trattà a grande maggioranza di e malatie, ghjucendu in particulare un rolu cruciale in u trattamentu precoce di u cancru. A chjave di u successu di a chirurgia di un chirurgu stà in a visualizazione chjara di a sezione patologica dopu a dissezione.Microscopi chirurgichisò stati largamente aduprati in chirurgia medica per via di u so forte sensu di tridimensionalità, alta definizione è alta risoluzione. Tuttavia, a struttura anatomica di a parte patologica hè intricata è cumplessa, è a maiò parte di elle sò adiacenti à tessuti d'organi impurtanti. E strutture da millimetri à micrometri anu superatu di gran lunga a gamma chì pò esse osservata da l'ochju umanu. Inoltre, u tissutu vasculare in u corpu umanu hè strettu è affollatu, è l'illuminazione hè insufficiente. Ogni piccula deviazione pò causà danni à u paziente, influenzà l'effettu chirurgicu è ancu mette in periculu a vita. Dunque, a ricerca è u sviluppuFunziunamentumicroscopicù un ingrandimentu sufficiente è immagini visuali chjare hè un tema chì i circadori cuntinueghjanu à esplorà in prufundità.

Attualmente, e tecnulugie digitale cum'è l'imagine è u video, a trasmissione di l'infurmazioni è a registrazione fotografica stanu entrendu in u campu di a microchirurgia cù novi vantaghji. Queste tecnulugie ùn solu influenzanu prufundamente u modu di vita umanu, ma si integranu ancu gradualmente in u campu di a microchirurgia. I display à alta definizione, e camere, ecc. ponu risponde efficacemente à i requisiti attuali di precisione chirurgica. I sistemi video cù CCD, CMOS è altri sensori d'imagine cum'è superfici riceventi sò stati gradualmente applicati à i microscopi chirurgichi. Microscopi chirurgichi videosò assai flessibili è cunvenienti per i medichi. L'introduzione di tecnulugie avanzate cum'è u sistema di navigazione, u display 3D, a qualità di l'imagine in alta definizione, a realtà aumentata (AR), ecc., chì permettenu a spartera di viste da più persone durante u prucessu chirurgicu, aiuta ancu di più i medichi à realizà megliu l'operazioni intraoperatorie.

L'imaghjini ottica di u microscopiu hè u principale determinante di a qualità di l'imaghjini di u microscopiu. L'imaghjini ottica di i microscopi chirurgichi video hà caratteristiche di cuncepimentu uniche, utilizendu cumpunenti ottici avanzati è tecnulugie d'imaghjini cum'è sensori CMOS o CCD à alta risoluzione è altu cuntrastu, è ancu tecnulugie chjave cum'è zoom otticu è compensazione ottica. Queste tecnulugie migliuranu efficacemente a chiarezza è a qualità di l'imaghjini di i microscopi, furnendu una bona garanzia visuale per l'operazioni chirurgiche. Inoltre, cumbinendu a tecnulugia d'imaghjini ottica cù l'elaborazione digitale, sò state ottenute l'imaghjini dinamiche in tempu reale è a ricustruzione 3D, furnendu à i chirurghi una sperienza visuale più intuitiva. Per migliurà ulteriormente a qualità di l'imaghjini ottica di i microscopi chirurgichi video, i circadori esploranu constantemente novi metudi d'imaghjini ottica, cum'è l'imaghjini di fluorescenza, l'imaghjini di polarizazione, l'imaghjini multispettrali, ecc., per migliurà a risoluzione è a prufundità di l'imaghjini di i microscopi; Utilizendu a tecnulugia di l'intelligenza artificiale per a post-elaborazione di i dati d'imaghjini ottica per migliurà a chiarezza è u cuntrastu di l'imaghjini.

In e prime procedure chirurgiche,microscopi binoculariEranu principalmente aduprati cum'è strumenti ausiliari. Un microscopiu binoculare hè un strumentu chì usa prismi è lenti per ottene una visione stereoscopica. Pò furnisce una percezione di a prufundità è una visione stereoscopica chì i microscopi monoculari ùn anu micca. À a mità di u XXu seculu, von Zehender hè statu u pioniere di l'applicazione di lenti d'ingrandimentu binoculari in l'esami oftalmichi medichi. In seguitu, Zeiss hà introduttu una lente d'ingrandimentu binoculare cù una distanza di travagliu di 25 cm, ponendu e basi per u sviluppu di a microchirurgia muderna. In termini di imaging otticu di microscopi chirurgichi binoculari, a distanza di travagliu di i primi microscopi binoculari era di 75 mm. Cù u sviluppu è l'innuvazione di strumenti medichi, hè statu introduttu u primu microscopiu chirurgicu OPMI1, è a distanza di travagliu pò ghjunghje à 405 mm. L'ingrandimentu hè ancu in costante crescita, è l'opzioni d'ingrandimentu sò in costante crescita. Cù u cuntinuu avanzamentu di i microscopi binoculari, i so vantaghji cum'è l'effettu stereoscopicu vividu, l'alta chiarezza è a longa distanza di travagliu anu fattu chì i microscopi chirurgichi binoculari sianu largamente aduprati in vari dipartimenti. Tuttavia, a limitazione di a so grande dimensione è di a so piccula prufundità ùn pò esse trascurata, è u persunale medicu hà bisognu di calibrà è fucalizà spessu durante l'interventu chirurgicu, ciò chì aumenta a difficultà di l'operazione. Inoltre, i chirurghi chì si fucalizzanu nantu à l'osservazione è l'operazione di strumenti visuali per un bellu pezzu ùn solu aumentanu u so pesu fisicu, ma ùn rispettanu ancu i principii ergonomichi. I medichi anu bisognu di mantene una postura fissa per fà esami chirurgichi nantu à i pazienti, è sò ancu necessarii aghjustamenti manuali, ciò chì in una certa misura aumenta a difficultà di l'operazioni chirurgiche.

Dopu à l'anni 1990, i sistemi di càmera è i sensori d'imagine anu cuminciatu à integrà si gradualmente in a pratica chirurgica, dimustrendu un putenziale d'applicazione significativu. In u 1991, Berci hà sviluppatu in modu innovativu un sistema video per visualizà e zone chirurgiche, cù una distanza di travagliu regulabile di 150-500 mm è diametri d'uggetti osservabili chì varianu da 15-25 mm, mantenendu una prufundità di campu trà 10-20 mm. Ancu s'è l'alti costi di mantenimentu di lenti è càmere à l'epica limitavanu l'applicazione diffusa di sta tecnulugia in parechji ospedali, i circadori anu cuntinuatu à perseguità l'innuvazione tecnologica è anu cuminciatu à sviluppà microscopi chirurgichi basati nantu à u video più avanzati. Paragunatu à i microscopi chirurgichi binoculari, chì necessitanu un longu periodu di tempu per mantene sta modalità di travagliu invariata, pò facilmente purtà à a fatigue fisica è mentale. U microscopiu chirurgicu di tipu video prughjetta l'imagine ingrandita nantu à u monitor, evitendu una postura scorretta prolungata di u chirurgu. I microscopi chirurgichi basati nantu à u video liberanu i medichi da una sola postura, permettendu li di operà nantu à siti anatomichi attraversu schermi ad alta definizione.

In l'ultimi anni, cù u rapidu avanzamentu di a tecnulugia di l'intelligenza artificiale, i microscopi chirurgichi sò diventati gradualmente intelligenti, è i microscopi chirurgichi basati nantu à u video sò diventati prudutti mainstream in u mercatu. L'attuale microscopiu chirurgicu basatu nantu à u video combina e tecnulugie di visione artificiale è di apprendimentu prufondu per ottene u ricunniscimentu, a segmentazione è l'analisi automatizati di l'imagine. Durante u prucessu chirurgicu, i microscopi chirurgichi intelligenti basati nantu à u video ponu aiutà i medichi à localizà rapidamente i tessuti malati è à migliurà a precisione chirurgica.

In u prucessu di sviluppu da i microscopi binoculari à i microscopi chirurgichi basati nantu à u video, ùn hè micca difficiule di truvà chì i requisiti di precisione, efficienza è sicurezza in chirurgia aumentanu ghjornu dopu ghjornu. Attualmente, a dumanda di imaging otticu di i microscopi chirurgichi ùn hè micca limitata à ingrandisce e parti patologiche, ma hè sempre più diversificata è efficiente. In medicina clinica, i microscopi chirurgichi sò largamente usati in chirurgie neurologiche è spinali attraversu moduli di fluorescenza integrati cù a realtà aumentata. U sistema di navigazione AR pò facilità a chirurgia spinale cumplessa, è l'agenti fluorescenti ponu guidà i medichi per rimuovere cumpletamente i tumori cerebrali. Inoltre, i circadori anu ottenutu cù successu a rilevazione automatica di polipi di corde vocali è leucoplachia utilizendu un microscopiu chirurgicu iperspettrale cumminatu cù algoritmi di classificazione di l'imagine. I microscopi chirurgichi video sò stati largamente usati in vari campi chirurgichi cum'è a tiroidectomia, a chirurgia retinica è a chirurgia linfatica cumbinendu cù l'imaging di fluorescenza, l'imaging multispettrale è e tecnulugie intelligenti di trasfurmazione di l'imagine.

In paragone cù i microscopi chirurgichi binoculari, i videomicroscopi ponu furnisce una spartera di video multiutente, immagini chirurgiche ad alta definizione, è sò più ergonomichi, riducendu a fatica di u medicu. U sviluppu di l'imaghjini ottica, a digitalizazione è l'intelligenza hà migliuratu assai e prestazioni di i sistemi ottici di microscopi chirurgichi, è l'imaghjini dinamica in tempu reale, a realtà aumentata è altre tecnulugie anu allargatu assai e funzioni è i moduli di i microscopi chirurgichi basati nantu à u video.

L'imaghjini ottica di i futuri microscopi chirurgichi basati nantu à u video serà più precisa, efficiente è intelligente, furnendu à i medichi informazioni più cumplete, dettagliate è tridimensionali nantu à i pazienti per guidà megliu l'operazioni chirurgiche. Intantu, cù u cuntinuu avanzamentu di a tecnulugia è l'espansione di i campi d'applicazione, stu sistema serà ancu applicatu è sviluppatu in più campi.

https://www.youtube.com/watch?v=Ut9k-OGKOTQ&t=1s

Data di publicazione: 07 di nuvembre di u 2025