L'evoluzione di a neurochirurgia microscopica in Cina
In u 1972, Du Ziwei, un filantropu giapponese cinese d'oltremare, hà donatu unu di i primi microscopi neurochirurgichi è strumenti chirurgichi cunnessi, cumpresi a coagulazione bipolare è e clip per aneurismi, à u Dipartimentu di Neurochirurgia di l'Ospedale Affiliatu à u Suzhou Medical College (avà Suzhou University Affiliated Early Hospital Neurosurgery). À u so ritornu in Cina, Du Ziwei hè statu u pioniere di a neurochirurgia microscopica in u paese, suscitendu un'onda d'interessu per l'introduzione, l'apprendimentu è l'applicazione di microscopi chirurgichi in i principali centri neurochirurgichi. Questu hà marcatu l'iniziu di a neurochirurgia microscopica in Cina. In seguitu, l'Istitutu di Tecnulugia Optoelettronica di l'Accademia Cinese di e Scienze hà pigliatu a bandera di a fabricazione di microscopi neurochirurgichi prudutti in u paese, è Chengdu CORDER hè natu, furnendu migliaia di microscopi chirurgichi in tutta a nazione.
L'usu di microscopi neurochirurgichi hà migliuratu significativamente l'efficacità di a neurochirurgia microscopica. Cù ingrandimenti chì varianu da 6 à 10 volte, e procedure chì ùn eranu micca pussibuli da fà à ochju nudu ponu esse fatte in modu sicuru. Per esempiu, a chirurgia transfenoidale per i tumori pituitari pò esse realizata assicurendu a preservazione di a ghiandola pituitaria nurmale. Inoltre, e procedure chì prima eranu difficili ponu esse eseguite cù una maggiore precisione, cum'è a chirurgia intramidollare di u midollu spinale è a chirurgia di i nervi di u troncu cerebrale. Prima di l'introduzione di i microscopi neurochirurgichi, u tassu di mortalità per a chirurgia di l'aneurisma cerebrale era di 10,7%. Tuttavia, cù l'adozione di chirurgie assistite da microscopiu in u 1978, u tassu di mortalità hè cascatu à 3,2%. In listessu modu, u tassu di mortalità per l'interventi chirurgichi di malformazioni arteriovenose hè diminuitu da 6,2% à 1,6% dopu l'utilizazione di microscopi di neurochirurgia in u 1984. A neurochirurgia microscopica hà ancu permessu approcci menu invasivi, permettendu a rimozione di u tumore pituitariu per mezu di procedure endoscopiche transnasali, riducendu u tassu di mortalità da 4,7% assuciatu à a craniotomia tradiziunale à 0,9%.

I risultati resi pussibuli da l'introduzione di i microscopi neurochirurgichi sò irraggiungibili solu per mezu di e procedure microscopiche tradiziunali. Quessi microscopi sò diventati un dispositivu chirurgicu indispensabile è insustituibile per a neurochirurgia muderna. A capacità di ottene visualizzazioni più chjare è di operà cù una precisione più grande hà rivoluzionatu u campu, permettendu à i chirurghi di eseguisce procedure intricate chì una volta eranu cunsiderate impussibili. U travagliu pioniere di Du Ziwei è u sviluppu susseguente di microscopi prudutti in u paese anu apertu a strada à l'avanzamentu di a neurochirurgia microscopica in Cina.
A donazione di microscopi neurochirurgichi in u 1972 da Du Ziwei è i sforzi successivi per fabricà microscopi prudutti in u paese anu propulsu a crescita di a neurochirurgia microscopica in Cina. L'usu di microscopi chirurgichi s'hè dimustratu strumentale per ottene migliori risultati chirurgichi cù tassi di mortalità ridotti. Migliurendu a visualizazione è permettendu una manipulazione precisa, questi microscopi sò diventati una parte integrante di a neurochirurgia muderna. Cù i progressi cuntinui in a tecnulugia di i microscopi, u futuru offre pussibilità ancu più promettenti per ottimizà ulteriormente l'intervenzioni chirurgiche in u campu di a neurochirurgia.

Data di publicazione: 19 di lugliu di u 2023