E funzioni putenti di u microscopiu neurochirurgicu ASOM-630
In l'anni 1980,tecniche microchirurgichesò stati pupularizati in u campu di a neurochirurgia in u mondu sanu. A microchirurgia in Cina hè stata stabilita in l'anni 1970 è hà fattu progressi significativi dopu più di 20 anni di sforzi. Hà accumulatu una ricchezza di sperienza clinica in u trattamentu di tumori intracranici, aneurismi, malformazioni arteriovenose, tumori di u midollu spinale è altre zone.
Chengdu CORDER Ottica è Elettronica Co., Ltd.hà sviluppatu recentemente uMicroscopiu chirurgicu ASOM-630, chì hè di fascia altamicroscopiu chirurgicu neurochirurgicuQuestumicroscopiu chirurgicuHà una bona luminosità visuale, un forte effettu stereoscopicu è immagini chjare in neurochirurgia. Pò ingrandisce i tessuti lesionati centinaie di volte, localizzalli accuratamente, osservalli direttamente da qualsiasi angulu è pusizione, è hà una forte cuntrollabilità. Fornisce una navigazione precisa per operazioni chirurgiche minimamente invasive nantu à piccule parti.
L'ASOM-630microscopiu neurochirurgicuPò risponde à diverse esigenze di chirurgia cerebrale, cù una grande distanza di travagliu di 200-630 mm è una grande prufundità di campu, furnendu un spaziu operativu sufficiente ancu per chirurgie profonde o chirurgie chì utilizanu strumenti longhi. In particulare a so tecnulugia unica d'imaghjini ad alta definizione migliora a risoluzione è a fedeltà di l'imaghjini, permettendu à i chirurghi di localizà più precisamente i limiti di vari tumori cerebrali, distingue chjaramente trà tessuti nurmali è malati, è eseguisce una navigazione precisa per operazioni chirurgiche minimamente invasive nantu à piccule parti, migliorandu cusì a precisione di u ghjudiziu intraoperatoriu, rendendu a chirurgia più sicura è più fluida, rendendu operazioni cumplesse più flessibili è convenienti, riducendu efficacemente l'incisioni chirurgiche, riducendu i danni à i tessuti, migliorandu a precisione di a chirurgia craniale è u tassu di resezione tumorale, è ottenendu effetti emostatici significativi, migliorandu assai a sicurezza è u tassu di successu di a chirurgia.
A microchirurgia hè carattarizata da l'usu diMicroscopi operatorii, ma ùn duvemu micca capiscelu unilateralmente cum'è un semplice usu di unmicroscopiu chirurgicudurante a chirurgia. U cuncettu currettu dineurochirurgia microchirurgicasi riferisce à una prucedura chirurgica centrata nantu à e lesioni intracraniche, basata nantu à l'imaghjini muderna cum'è basa diagnostica è un inseme cumpletu di apparecchiature chirurgiche èstrumenti microchirurgichichì sò cumpatibili cù a microchirurgia. A microchirurgia ùn hè micca solu una questione di tecnulugia, ma soprattuttu, di aghjurnamentu di cuncetti.
A cumbinazione dimicroscopiu chirurgicuè a microneuroanatomia migliurà ulteriormente parechje procedure di neurochirurgia convenzionali, cum'è a resezione di u midollu spinale, u clipping di l'aneurisma, ecc., è creerà interventi chirurgichi chì ùn pudianu esse realizati da i neurochirurghi in u passatu. Grazie à una profonda cunniscenza di a neuroanatomia microscopica, i medichi sò capaci di rimuovere in modu sicuru è precisu e microferite realizendu piccule retrazioni cerebrali o incisioni di a struttura corticale, passendu per u spaziu neurovasculare è righjunghjendu lesioni cerebrali profonde. In riassuntu, a cumminazione di microneuroanatomia è tecniche microchirurgiche pò ottene una rimozione minimamente invasiva di lesioni chì prima eranu impussibili da rimuovere chirurgicamente. L'applicazione diMicroscopi operatoriiPer a ricerca in anatomia neurochirurgica è l'insignamentu neurochirurgicu hè una nova revisione di a ricerca precedente nantu à l'anatomia neurale macroscopica. Rende chjari è distinguibili e piccule strutture è i nervi delicati chì sò difficiuli da osservà à ochju nudu, appartenendu à un campu cumpletamente novu.
E funzioni putenti di l'ASOM-630microscopiu neurochirurgicufurnirà un supportu hardware avanzatu per chirurgie più difficili è trattamenti minimamente invasivi in u campu di a neurochirurgia, marcandu a transizione di a neurochirurgia da "l'era di l'ochju nudu" à l'era di a microneurochirurgia.

Data di publicazione: 28 di nuvembre di u 2024