pagina - 1

News

Microscopiu di a serie ASOM - Aumentà e prucedure mediche di precisione

U microscopiu ASOM Series hè un sistema di microscopiu chirurgicu stabilitu da Chengdu CORDER Optics and Electronics Co., Ltd in 1998. Cù u supportu tecnicu furnitu da l'Academia Cinese di Scienze (CAS), a cumpagnia hà una storia di 24 anni è hà. una grande basa di utilizatori.Chengdu CORDER Optics and Electronics Co., Ltd hè una impresa high-tech stabilita è cuntrullata da l'Istitutu di Ricerca Tecnulugia Ottica è Elettronica di u CAS, situatu in u parcu di l'industria ottica è elettronica chì copre una superficie di 200 ettari.A cumpagnia s'appoghja nantu à i successi scientifichi è tecnologichi innovatori di l'Istitutu Otticu è Elettronicu di u CAS è u so scopu cummerciale implica campi d'alta tecnulugia cum'è l'equipaggiu medico optoelettronicu, l'equipaggiu di trasfurmazione optoelettronica è a rilevazione optoelettronica.Hà una forte capacità di R&D è di produzzione in i prudutti integrati cum'è l'ottica, a machina, l'elettronica è l'urdinatori.Attualmente, i prudutti principali di a cumpagnia includenu u microscopiu chirurgicu CORDER di a serie ASOM è altri strumenti optoelettronici medichi, codificatori optoelettronici, macchine di fotolitografia d'alta precisione è apparecchiature di teste ottiche.A so prestazione ottica guida l'industria in i prudutti domestici è hà vintu parechji premi scientifichi è tecnologichi.Avà hè sviluppatu in una di e basi di pruduzzione prufessiunale di microscopi chirurgici in Cina cù una gamma completa di mudelli, specificazioni è tipi.

Tecnulugia avanzata sustinuta da u CAS

U microscopiu di a serie ASOM hè sviluppatu cumuna da Chengdu CORDER Optics and Electronics Co., Ltd. è l'Istitutu di Ricerca di Tecnulugia Ottica è Elettronica di u CAS.Hè un sistema di microscopiu chirurgicu d'alta qualità chì incarna l'ultimi avanzamenti in a tecnulugia medica.E so specificazioni tecniche sò in prima linea di l'industria sia in u paese sia à l'internaziunale.Vasti risorse scientifiche è tecnologiche di CAS sò state cruciali in l'assistenza di Chengdu CORDER Optics and Electronics Co., Ltd. per stabilisce è sviluppà a tecnulugia di microscopiu ASOM.

Vasta gamma di applicazioni in medicina

U microscopiu di a serie ASOM hè largamente utilizatu in neurochirurgia, oftalmologia, ortopedia, chirurgia cardiovascular è altri campi medichi.U microscopiu furnisce una sperienza visuale eccezziunale per u chirurgu o l'operatore, chì li permette di osservà u campu kirurggicu cun grande precisione è accuratezza.U microscopiu di a serie ASOM vanta ancu caratteristiche cum'è una fonte di luce intelligente è una funzione di zoom chì miglioranu l'efficienza operativa è riducenu e complicazioni di i chirurghi, aiutendu i chirurghi à piglià decisioni megliu durante e prucedure chirurgiche cumplesse.

I prudutti di qualità sò assicurati

Cum'è un prufessore prufessiunale di microscopi chirurgici, Chengdu CORDER Optics and Electronics Co., Ltd. hà implementatu standard stretti di cuntrollu di qualità in e so operazioni, capping l'assicuranza di qualità di i so prudutti.A vasta sperienza di l'industria di a cumpagnia, l'accessu à a tecnulugia avanzata è a forza di travagliu qualificata assicura a produzzione di microscopi chirurgici durable.Inoltre, a cumpagnia furnisce servizii post-vendita attenti è prufessiunali per suddisfà i bisogni di i clienti.

Espansione è Sviluppu Continuu

Chengdu CORDER Optics and Electronics Co., Ltd. cuntinueghja à espansione è sviluppà a so linea di prudutti, furnisce i clienti cù sistemi di microscopiu chirurgicu più avanzatu è di qualità superiore.A cumpagnia collabora ancu cù altre istituzioni scientifiche per apprufittà pienamente di e so risorse per assicurà a qualità, l'affidabilità è a sicurezza di e so linee di produttu.U statu emergente di a cumpagnia in u mercatu glubale cum'è un fabricatore affidabile è reputable di microscopi chirurgici affirma u so statutu attuale cum'è unu di i pruduttori di primu livellu di l'equipaggiu medicale in Cina.

Cunclusioni

U Microscopiu di a Serie ASOM cuntinueghja à migliurà i prucessi è e prucedure chirurgiche, cuntribuiscenu à a sicurezza di i pazienti è megliu risultati chirurgici.U pruduttu incarna a qualità è l'efficacità, assicurendu chì e prucedure chirurgiche di i clienti sò realizate cù più precisione è accuratezza.U microscopiu di a serie ASOM di Chengdu CORDER Optics and Electronics Co., Ltd. hè un aghjuntu essenziale à qualsiasi istituzione medica chì si cuncentra à furnisce una cura medica di alta qualità.

Microscope ASOM Series - Enhan1 Microscope ASOM Series - Enhan2 Microscope ASOM Series - Enhan3 Microscope ASOM Series - Enhan4 Microscope ASOM Series - Enhan5


Postu tempu: Apr-15-2023